- Рівненська ЗОШ №22 - http://school22.rv.ua -

Вивчення стану навчання й рівня навчальних досягнень учнів із предметів ”Математика”, “Інформатика”

«Якщо ми будемо вчити сьогодні так, як ми вчили вчора, ми вкрадемо у наших дітей завтра».
Джон Дьюї

23 січня 2019 року відбулася педагогічна рада «Стан навчання та рівні навчальних досягнень учнів 5-11 класів з математики, інформатики, курсів за вибором (математичний напрямок). Компетентісно-орієнтовний підхід до формування математичної освіти сучасного школяра відповідно до основних форм організації освітнього процесу».

Мета: забезпечити виконання Державного стандарту освіти; реалізувати компетентнісний підхід у навчанні; спрямувати освітній процес на формування і розвиток ключових компетентностей особистості; окреслити спектр актуальних проблем формування математичних компетентностей учнів шляхом використання інтерактивних технологій, використання елементів дистанційного навчання, як засіб підвищення якості знань учнів з математики та інформатики, а також розвитку в учнів предметних(галузевих), проектно-технологічних, загальнокультурних, соціальних, інформаційно-комунікаційних, здоров’язбережувальних компетентностей; визначити основні шляхи їх формування на уроках та в позаурочний час.
Форма проведення: круглий стіл.
Ключові питання педагогічної ради:
1. Математичні компетентності та їх розвиток засобами ІКТ.
2. Інноваційна діяльність педагога.
3. Розробка раціональних методичних, психолого-педагогічних шляхів для формування математичної освіти сучасного школяра відповідно до основних форм організації освітнього процесу.
4. Визначення ефективних заходів для саморозвитку, самоосвіти, продуктивної творчої діяльності особистості.
План проведення педагогічної ради:
Аналіз виконання рішень педагогічної ради: «Стан навчання та рівень навчальних досягнень учнів з математики, інформатики»
Доповідь: «Стан навчання на рівні навчальних досягнень учнів 5-11 класів з математики, інформатики, курсів за вибором (математичний напрямок). Компетентісно-орієнтовний підхід до формування математичної освіти сучасного школяра відповідно до основних форм організації освітнього процесу.» (С. Шама)
Питання для обговорення:
1. «Стандартні і нестандартні підходи до організації творчої діяльності і розвитку логічного мислення на уроках математики» (І.Тищук )
2. «Сучасні підходи до вивчення математики» (Л.Білощук)
3. «Формування навчальних компетентностей на уроках математики шляхом застосування диференціації а алгоритмізації навчального процесу» (О.Король)
4. «Формування навчально-пізнавальної компетенції на уроках математики» (Т.Доманська)
5. «Розвиток математичних компетенцій на уроках математики. Застосування ІКТ на уроках математики» (З.Чернюк)
6. «Алгоритмізація та програмування для реалізації програмного забезпечення навчального призначення уроках інформатики» (О.Невірковець)
7. «Використання елементів дистанційного навчання як засіб підвищення якості знань учнів з інформатики» (В.Севастьянов)
8. «Активізація розумової діяльності учнів на уроках математики» (Н. Давидюк)
9. «Розвиток логічного мислення учнів» (Л. Бегаль)
10. «Розвиток креативного творчого мислення як засіб формування предметних та ключових компетентностей на уроках інформатики» (Л.Шалай)
11. «Формування математичних компетенцій учнів шляхом використання інтерактивних технологій» (Л.Філанович)
• «Створення атмосфери здорового психологічного клімату в освітньому процесі та забезпеченні умов самореалізації особистості учня». (Т. Хвост)
• «Розвиток читацьких інтересів учнів. Ознайомлення із новинками літератури. Аналіз забезпечення учнів підручниками». (О.Казмірчук)
• Про визначення претендентів на нагородження золотою та срібною медалями. (С.Шама )

[1] [2] [3] [4] [5] [6] [7] [8] [9] [10] [11]
[12] [13]