Звіт директора школи (2017-2018 н.р.)

Основна діяльність школи спрямована на створення умов для реалізації державної політики у сфері освіти згідно ст. 53 Конституції України, Законів України «Про освіту», «Про загальну середню освіту», Закону України № 2442 – VI «Про внесення змін до законодавчих актів з питань загальної середньої та дошкільної середньої освіти», «Державного стандарту початкової освіти», «Положення про загальноосвітній навчальний заклад» власного Статуту та інших нормативних документів, що не суперечать законодавству України в галузі освіти.
Педагогічним колективом школи забезпечується реалізація державних стандартів, здійснюється теоретична і практична підготовка з предметів навчального робочого плану з метою максимального розвитку інтелекту, досягнення високої культури міжнаціональних взаємин, формування розвинутої духовності, фізичної досконалості, естетичної, правової, моральної та екологічної культури.
У 2017-2018 навчальному році у школі навчалося: на початок року – 1072 учня, на кінець – 1061 (прибуло – 10 учнів, вибуло – 21) у 36 класах, отже середня наповнюваність в межах 29,5 учнів.
У початковій школі у 18 класах навчалося на кінець року – 499 учнів, у 5-11 класах – 562 учня (з них у 10-11 класах – 134 учні).
За результатами аналізу навчальних досягнень, 2017-2018 навчальний рік з високим рівнем закінчили 76 учнів (9%), на високому і достатньому – 424 учні (52%), на достатньому і середньому – 651 (80%), на середньому і початковому – 393 (48%), на початковому – 90 учнів (11%).
Рівень навчальних досягнень учнів 1-2 класів не оцінюється.
Усі учні 1-8-х, 10-х класів переведені до наступних класів; 9-ті класи – випущені зі школи. Усі учні 11-х класів (41 учень) з’явилися на ЗНО (для здачі ДПА).
У 2017-2018 н.р. школа була забезпечена штатними педагогічними працівниками на 100%, працювало 96 працівників, із них 3 сумісника 22 педагогічні працівники пройшли курсову підготовку в РОІППО, 19 – чергову атестацію.
У 2017-2018 навчальному році управління закладом було спрямовано на здійснення державної політики в галузі освіти, збереження кількісних і якісних параметрів мережі, створення належних умов для навчання і виховання учнів, удосконалення змісту навчально-виховного процесу, впровадження нових освітніх технологій, розвиток здібностей дітей і підлітків.
Підвищення ефективності якості внутрішкільного контролю і управління забезпечувалося основними документами планування роботи: перспективним, річним, робочим навчальним, місячним планами. Наявна комп’ютерна мережа та достатній рівень комп’ютерної грамотності педагогічних працівників забезпечило створення ефективної цілісної системи інформаційно-аналітичного супроводу.
Адміністрація закладу постійно проводила спільний аналіз і розгляд важливих питань разом з Радою школи, піклувальною радою, профспілковим комітетом, методичною радою.

ЧИТАТИ ДАЛІ

Запис опубліковано в розділі Інформація для всіх. Bookmark the permalink.

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *

Этот сайт использует Akismet для борьбы со спамом. Узнайте как обрабатываются ваши данные комментариев.