Педагогічна рада «Про інноваційні підходи до здійснення правової освіти»

Педагогічна рада «Про інноваційні підходи до здійснення правової освіти і виховання учнів з метою реалізації основних положень Концепції безперервної правової освіти в умовах НУШ»

У сучасній школі одне з найважливіших завдань – навчити учнів соціальних відносин і правил взаємодії з оточенням. Девіантна поведінка набуває масового характеру. Зростає кількість неповнолітніх із девіантною поведінкою, що виявляється в асоціальних діях (алкоголізмі, наркоманії, порушенні громадського порядку, хуліганстві і вандалізмі). У крайніх формах виявляється жорстокість та агресивність.
Таку думку озвучила заступник директора з виховної роботи Романчук З.Й. на початку своєї доповіді під час засідання педагогічної ради на тему «Інноваційні підходи до здійснення правової освіти і виховання учнів з метою реалізації основних положень Концепції безперервної правової освіти в умовах НУШ».
Педрада проведена у формі консиліуму для того, щоб скоординувати дії педагогів, батьків, представників правових структур, органів учнівського самоврядування для визначення причин неправомірної поведінки і способів їх подолання.
Це була серйозна і кропітка робота. Проведено глибокий аналіз стану правовиховної роботи в закладі. Характеризувався кожен негативний вчинок.
Йшла розмова про важковиховуваних дітей та сім’ї в яких вони проживають, про способи і методи роботи з ними.
У центрі уваги – типи важковиховуваності дітей та підлітків, психологічні особливості підліткового віку, методика індивідуальної корекційної роботи.
Велика увага приділена глибокому аналізу проявів шкільного булінгу, його видів насильства, особливості прояву, причини та наслідки.
До роботи в педагогічній раді були залучені представники патрульної поліції в Рівненській області, інспектори зв’язків з громадськістю Іванна Бояківська та Тетяна Ятчук. Саме їх інформація щодо профілактики злочинності та проявів булінгу серед неповнолітніх доповнила конкретним матеріалом методи боротьби з проявами булінгу.
Експрес-інтерв’ю серед учнів «Моє відношення до випадків булінгу», бліц-інтерв’ю з класними керівниками «Які форми правової освіти ви вважаєте найефективнішими?» та дискусія питань педагогічного консиліуму не залишили байдужими жодного присутнього.
У процесі роботи було створено острів інноваційних форм роботи з правового виховання. Підготовлено відповідний наочний матеріал.
Змістовна, конкретна, до деякої міри емоційна та хвилююча розмова, безперечно, збагатила досвід класних керівників з метою здійснення правової освіти і виховання в умовах НУШ.

Заступник директора з ВР З.Й.Романчук

Запис опубліковано в розділі Педагогічне життя. Bookmark the permalink.

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *

Этот сайт использует Akismet для борьбы со спамом. Узнайте как обрабатываются ваши данные комментариев.