З 01 квітня по 30 травня 2025 року оголошується приймання документів для зарахування дітей до 1-го класу у 2025-2026 навчальному році.
Набір учнів до 1-их класів відбуватиметься відповідно до Законів України «Про освіту», «Про повну загальну середню освіту» (ст. 6,8,9), «Про захист персональних даних», Постанов Кабінету Міністрів України від 13 вересня 2017 року № 684 «Про затвердження Порядку ведення обліку дітей дошкільного, шкільного віку та учнів» (зі змінами), наказу Міністерства освіти і науки України від 16 квітня 2018 року № 367 «Про затвердження порядку зарахування, відрахування та переведення учнів до державних та комунальних закладів освіти» (зі змінами), наказу Міністерства освіти і науки України від 28 березня 2022 року № 274 «Про деякі питання організації здобуття загальної середньої освіти та освітнього процесу в умовах воєнного стану в Україні» та з метою забезпечення права на повну загальну середню освіту.
1. Зарахування до Рівненського ліцею №22 Рівненської міської ради буде здійснено на підставі наступних документів.
Відповідно до наказу «Про затвердження Порядку зарахування, відрахування та переведення учнів до державних та комунальних закладів освіти для здобуття повної загальної середньої освіти» для зарахування дитини до 1 класу один з батьків дитини особисто має подати до закладу освіти не пізніше 31 травня такі документи:
1) заява про зарахування одного з батьків дитини, поданої особисто до 31 травня 2025 року за зразком, визначеним додатком 1 Порядку (з пред’явленням документа, що посвідчує особу заявника);
2) копія свідоцтва про народження дитини (під час подання копії пред’являється оригінал відповідного документа);
3) оригінал або копія медичної довідки за формою первинної облікової документації № 086/о «Медична довідка (витяг з медичної картки амбулаторного хворого)», затвердженою наказом Міністерства охорони здоров’я України від 14 лютого 2012 року № 110, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 28 квітня 2012 року за № 661/20974 (у редакції наказу Міністерства охорони здоров’я України від 25 липня 2023 року № 1351);
4) оригінал або копія висновку про комплексну психолого-педагогічну оцінку розвитку особи, який наданий інклюзивно-ресурсним центром (у разі наявності та за бажанням одного з батьків дитини).
5) висновок лікарсько-консультативної комісії про встановлення дитині інвалідності (додатково, за наявності);
6) копія індивідуальної програми реабілітації особи (дитини) з інвалідністю (додатково, за наявності);
7) висновок лікаря-сурдолога або лікаря-отоларинголога дитячого (для дітей з порушенням мовлення, додатково, за наявності);
8) висновок лікаря-психіатра дитячого (додатково, за наявності).
У зв’язку із воєнним станом, під час прийому документів буде враховувано, що діти або один з їхніх батьків, які мають довідку про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи, довідку про звернення за захистом в Україні, посвідчення біженця, посвідчення особи, яка потребує додаткового захисту або якій надано тимчасовий захист, та які не мають одного чи обох документів зараховуються до закладу освіти без подання зазначених документів.
2. Перелік документів, що підтверджує місце проживання дитини, одного з її батьків на території обслуговування закладу.
Буде забезпечено зарахування до 1 класу в першу чергу:
— дітей, місце проживання яких на території обслуговування закладу підтверджене інформацією про задеклароване/зареєстроване місце проживання (перебування) дитини отримане за допомогою електронної інформаційної взаємодії автоматизованого комплексу освітнього менеджменту з Єдиним державним демографічним реєстром та/або відомчою інформаційною системою ДМС або одним із наступних документів:
1) паспорт громадянина України (тимчасове посвідчення громадянина України, посвідка на постійне проживання, посвідка на тимчасове проживання, посвідчення біженця, посвідчення особи, яка потребує додаткового захисту, посвідчення особи, якій надано тимчасовий захист, довідка про звернення за захистом в Україні) одного з батьків дитини чи інших її законних представників;
2) витяг з Єдиного державного демографічного реєстру щодо реєстрації місця проживання/перебування особи (дитини або одного з її батьків);
3) довідка про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи;
4) документ, що засвідчує право власності на відповідне нерухоме майно (свідоцтво про право власності, витяг з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно, договір купівлі-продажу, дарування тощо);
5) рішення суду, яке набрало законної сили, про надання особі права на вселення до житлового приміщення, визнання за особою права користування житловим приміщенням або права власності на нього, права на реєстрацію місця проживання;
6) документ, що засвідчує право користування житлом (договір найму, піднайму, оренди тощо), укладений між фізичними особами (за умови, що користування відповідним житлом є реальним і здійснюється за згодою та волевиявленням власника майна; засвідчення цих двох обставин може відбуватися в різний, але прийнятний спосіб) чи укладений між юридичною і фізичною особами, зокрема щодо користування кімнатою в гуртожитку;
7) акт обстеження умов проживання (додаток 9 до Порядку провадження органами опіки та піклування діяльності, пов’язаної із захистом прав дитини, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 24 вересня 2008 р. № 866, зі змінами);
8) акт обстеження матеріально-побутових умов (затверджений наказом Міністерства соціальної політики України від 04.07.2022 № 190, із змінами);
9) інший офіційний документ, що містить інформацію про місце проживання (перебування) дитини та/або одного з її батьків чи інших законних представників;
— дітей з особливими освітніми потребами, які проживають на території обслуговування закладу освіти у порядку, визначеному законодавством, для здобуття початкової середньої освіти;
— дітей, які є рідними (усиновленими) братами та/або сестрами дітей, які здобувають освіту у цьому закладі;
— дітей працівників цього закладу освіти;
Упродовж 1-15 червня заяви про зарахування не приймаються, що не виключає права батьків подавати їх після 15 червня на вільні місця.
Якщо станом на 31 травня кількість поданих заяв не перевищує загальної кількості місць у перших класах, не пізніше 1 червня видається наказ про зарахування усіх дітей.
Якщо станом на 31 травня кількість поданих заяв перевищує загальної кількості місць у перших класах, зарахування дітей відбувається у межах нормативу наповнюваності класів, визначеного Законом України «Про загальну середню освіту», за такими правилами:
1) до 1 червня включно зараховуються усі діти, які мають право на першочергове зарахування;
2) до 15 червня включно зараховуються інші діти на вільні місця за результатами жеребкування;
3) до 15 червня включно зараховуються на вільні місця та за умови утворення окремого класу також і ті діти, які не проживають на території обслуговування цього закладу, але мають бажання здобути освіту за освітньою програмою, що використовується закладом освіти.
3. Територія обслуговування, закріплена за Рівненським ліцеєм №22 Рівненської міської ради.
Відповідно до наказу управління освіти №299 від 27.10.2023 року «Про закріплення за закладами загальної середньої освіти територій обслуговування» за Рівненським ліцеєм №22 Рівненської міської ради закріплена територія:
Вулиці:
— Василя Червонія (від проспекту князя Романа до кінця вулиці);
— Льонокомбінатівська,
— Фабрична,
— Будівельників,
— проспект князя Романа (парні номери будинків),
— проспект Генерала Безручка (від проспекту Князя Романа до кінця вулиці — обидва боки, крім будинків 22, 24, 28).
4. Особливості освітнього процесу для учнів 1-х класів
— Прогнозована кількість перших класів на 2025-2026 навчальний рік – 4 (96 учнів):
— 1-А – Програма науково-педагогічного проєкту «Інтелект України» (24 учні);
— 1-Б,В,Г – Типова освітня програма НУШ (72 учні).
— 3 групи продовженого дня.
— Найпростіше укриття на 900 осіб.
— Електронні журнали й щоденники.
— Організоване гаряче харчування за кошти батьків та для пільгових категорій.
— Початок навчання о 8.00 год.
— Ліцей працює у дві зміни.